Τη Τρίτη 16/10/2012 μετά από αίτημα της Ένωσης Γονέων διεξήχθη Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα την ΠΑΙΔΕΙΑ.
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι στάθηκαν στο ύψος της περιστάσεως και ομόφωνα υπερψήφισαν τις προτάσεις της «Ένωσης».
Είπαν:
ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ
Όμως ΔΕΝ ΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ.
ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ… ΕΠΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ!!!
Τα προβλήματα είναι μπροστά. Ο κίνδυνος ελλοχεύει.
Συσπειρωμένοι γύρω από τους Συλλόγους και την Ένωση Γονέων ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για το δικαίωμα των παιδιών μας στη μόρφωση σε σύγχρονες σχολικές υποδομές με ανθρώπινες συνθήκες εκπαίδευσης.
Για ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γονέων του Δήμου Αχαρνών, υπενθυμίζει ότι θέλει και μπορεί να συνεισφέρει με όλες του τις δυνάμεις στο νευραλγικό και
ευαίσθητο τομέα της Παιδείας.
ευαίσθητο τομέα της Παιδείας.
Το σχολείο είναι ένας εξαιρετικά ευαίσθητος κοινωνικός χώρος.
Το ενδιαφέρον όλων, εκπαιδευτικών , γονέων, τοπικής κοινωνίας και κυρίως του κράτους θα πρέπει να επικεντρώνεται στην ομαλή και ήρεμη λειτουργία του, πέρα από σκοπιμότητες και περιττές αντιπαραθέσεις.
Πρόθεσή μας να υπερασπιστούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία και ζητάμε από εσάς να είστε βασικοί αρωγοί και υποστηρικτές σε αυτή μας την προσπάθεια καθώς θεωρούμε ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι το όχημα που οδηγεί τις εξελίξεις τοπικά και διαμορφώνει τις συνθήκες ζωής των πολιτών που εκπροσωπεί.
Είναι ανεπίτρεπτο τα σχολεία να αντιμετωπίζουν προβλήματα βιωσιμότητας λόγω
έλλειψης ή αν θέλετε κακής διαχείρισης των οικονομικών πόρων.
Με την αλλαγή της οργανωτικής δομής της Παιδείας, (λειτουργία δύο Σχολικών Επιτροπών, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας), ουσιαστικά την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών μονάδων έχει αποκλειστικά και μόνο ο Δήμος.
ΘΕΜΑΤΑ ΑΜΕΣΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΛΥΣΗ
1. Εκκρεμούν 2 δόσεις ΣΑΤΑ έτους 2011 σύνολο €249.770,00 ( Α: € 136.460,00
31/10/2011 και Β: € 113.310,00 27/12/2011) που πιστώθηκαν στον Δήμο για επισκευές και συντηρήσεις των σχολείων όπως επίσης και οι € 26.000,00 ευρώ για τις φωτοτυπίες. Έχει ήδη γίνει κατανομή από την ΔΕΠ, αλλά δεν έχουν δοθεί τα χρήματα στις Σχ. Επιτροπές.Μέχρι τώρα καλύπτουν όλα τα κονδύλια των επισκευών και συντηρήσεων από τα λειτουργικά, γεγονός που οδηγεί σε αδυναμία κάλυψης των βασικών εξόδων λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
2. Στο δημοτικό Συμβούλιο στις 26/09/2011 αποφασίστηκε η δημιουργία επιτροπής για θέματα παιδείας, αποτελούμενη από εκπροσώπους των δημοτικών παρατάξεων, την Ένωσης Γονέων και Εκπαιδευτικούς με σκοπό την επίλυση των όποιων προβλημάτων προκύψουν στα Σχολεία του Δήμου μας. Η επιτροπή αυτή αδικαιολόγητα δεν έχει ακόμα συσταθεί.
Πρέπει να διεκδικήσει άμεσα από το υπουργείο έκτακτη επιχορήγηση για το 2012, ποσό τέτοιο που να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του συνόλου των σχολείων του Δήμου μας και να εισηγηθεί πάγια αύξηση της κρατικής επιχορήγησης μιας και οι κρατικές επιχορηγήσεις για την παιδεία μειώνονται συνεχώς.
Είναι ολοφάνερο ότι δεν φτάνουν ούτε για τη στοιχειώδη λειτουργία των σχολείων.
3. Σχετικά με τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων που προγραμματίζει το υπουργείο Παιδείας υπενθυμίζουμε και δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η έγγραφη γνωμοδότηση των δημοτικών συμβουλίων των περιοχών τους για προτάσεις που έχουν κατατεθεί σχετικά με θέματα σχολικών μεταβολών όπως και οι συγχωνεύσεις. Καλούμε σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο να απορρίψει κάθε τέτοια σκέψη και πρόταση.
Καμιά συγχώνευση σχολείων στο Δήμο μας.
4. Πρέπει να λειτουργήσει άμεσα ηλεκτρονικό «Μητρώο Σχολείων» παρακολούθησης των αναγκών (λειτουργιών, συντηρήσεων και επισκευαστικών) των σχολικών μονάδων όπου θα καταχωρούνται καθημερινά τα όποια αιτήματα έρχονται από τα Συμβούλια Σχολικής Κοινότητας στις Σχολικές Επιτροπές.
5. Καθιέρωση δύο Δημοτικών Συμβουλίων με θέμα την παιδεία.(Αρχή και τέλος κάθε σχολικής περιόδου)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου