Blogger Widgets

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Νέο θεσμικό πλαίσιο για τον Σχολικό Αθλητισμό ετοιμάζει το υπ. Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάζεται και προωθεί ένα νέο θεσμικό πλαίσιο για τον Σχολικό Αθλητισμό, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρίες, ανακοίνωσε σήμερα ο Ειδικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Μιχάλης Κοντογιάννης, στην εκδήλωση «Ο αθλητισμός δεν κάνει διακρίσεις», που διοργάνωσε η Ειδική Γραμματεία Διατροφής και Άθλησης του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων και την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. 


«Στο πλαίσιο της συνεργασίας, για δεύτερη χρονιά, του Υπουργείου Παιδείας με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, προπονητές, τεχνικοί σύμβουλοι και παραολυμπιονίκες αθλητές πραγματοποιούν επισκέψεις στα σχολεία, ενημερώνουν τους μαθητές για τον αθλητισμό των ΑΜΕΑ, κάνουν επιδείξεις των σχολικών αθλημάτων και από φέτος εφαρμόζουν ένα εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής (IPC). Επίσης, από φέτος έχουμε εντάξει στα προγράμματα Σχολικού Αθλητισμού και αγώνες αθλητισμού ΑΜΕΑ, είτε αμιγείς, είτε μικτούς» είπε ο κ. Κοντογιάννης και υπογράμμισε τα εξής:

- Το Υπουργείο Παιδείας, με αφορμή τους θερινούς Special Olympics 2011, έχει καταθέσει, σε ειδική συνεδρίαση στο κοινοβούλιο, το πολιτικό πλαίσιο αρχών για τη στοχευμένη και ολοκληρωμένη ένταξη στη Φυσική Αγωγή και τον Σχολικό Αθλητισμό των ατόμων με αναπηρία κάθε μορφής: κινητική, νοητική ή άλλη.

- Συνδιοργανώνουμε τη σημερινή γιορτή με το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ως ένα πρώτο βήμα για την ενεργοποίηση του πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπεγράφη την 1η Νοεμβρίου 2011. Η συνεργασία αυτή έχει στόχο, πέρα από την υλοποίηση προγραμμάτων και συντονισμένων κοινών δράσεων, την αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής και του αθλητισμού στο σχολείο, με έμφαση στη συμμετοχή και όχι στη διάκριση.

 Πηγή : esos.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια: