Blogger Widgets

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ: Επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας για τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με την αλλαγή της οργανωτικής δομής της Παιδείας, (λειτουργία δύο Σχολικών Επιτροπών, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας), ουσιαστικά την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών μονάδων έχει αποκλειστικά και μόνο ο Δήμος.

Το Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Αχαρνών με τις επιστολές προς τον Δήμαρχο με αρ. πρωτ. 35/2011 - 19/05/11 και 41/2011 - 11/07/11, τα Δελτία Τύπου 6/2011 - 31/05/11 και 11/2011 - 12/9/11, την εισήγηση στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την 13/09/2011 με θέμα την «Παιδεία», την παράσταση διαμαρτυρίας στις 16/09/2011 και την συγκέντρωση - πορεία προς το δημαρχείο στις 28/09/2011, είχε επισημάνει στη Δημοτική Αρχή τα λειτουργικά προβλήματα που πιθανόν θα προέκυπταν από την αργοπορημένη και χωρίς πλάνο λειτουργία των σχολικών επιτροπών. 
Δυστυχώς επιβεβαιώνεται δυο μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Όλοι οι διευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης των σχολείων του δήμου μας σε κοινή ανακοίνωση τους « υπογραμμίζουν τις καθημερινές δυσλειτουργίες που παρεμποδίζουν το έργο τους, δυσχεραίνουν τη λειτουργία των σχολείων, θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των μαθητών, με τα σχολεία να έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους και να εκκρεμούν μείζονος σοβαρότητας προβλήματα. Καταγγέλλεται κατασπατάληση των πόρων της σχολικής επιτροπής με αποστολή υλικού που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων ενώ άλλες που είναι επιτακτικές και άμεσες δεν καλύπτονται. Επίσης παρατηρούνται από τη σχολική επιτροπή και άλλες υπηρεσίες του Δήμου, ανάρμοστες προσπάθειες παρέμβασης στο εκπαιδευτικό έργο και τη λειτουργία των σχολείων, όπως η προώθηση ιδιωτών που προσφέρουν εξωσχολικές δραστηριότητες και η προτροπή για είσοδο στο σχολείο ατόμων που δεν έχουν την απαραίτητη άδεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες. » Όλα τα παραπάνω, για τα οποία, απαιτούμε άμεσα συνάντηση, για διευκρινήσεις από τον Δήμαρχο και τον Αντιδήμαρχο Παιδείας αλλά και τον Πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, μας δημιουργούν εύλογα ερωτηματικά για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση της χρηματοδότησης από το Δήμο, αλλά και προβληματισμούς για την ορθή διαχείριση των πόρων των σχολικών επιτροπών. Στο δημοτικό Συμβούλιο στις 26/09/2011 αποφασίστηκε η δημιουργία επιτροπής για θέματα παιδείας στην οποία προεδρεύει και υποχρεούται να συγκαλέσει ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, αποτελούμενη από εκπροσώπους των δημοτικών παρατάξεων, την Ένωσης Γονέων και Εκπαιδευτικούς με σκοπό την επίλυση των όποιων προβλημάτων προκύψουν στα Σχολεία του Δήμου μας. Η επιτροπή αυτή αδικαιολόγητα δεν έχει ακόμα συσταθεί. Όλοι οι ιθύνοντες ας αναλογισθούν τις ευθύνες τους, ας εφαρμόσουν την κείμενη νομοθεσία έχοντας ένα και μόνο σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων για το καλό των παιδιών μας και της τοπικής κοινωνίας. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γονέων του Δήμου Αχαρνών, υπενθυμίζει άλλη μια φορά, ότι θέλει και μπορεί να συνεισφέρει με όλες του τις δυνάμεις στο νευραλγικό και ευαίσθητο τομέα της Παιδείας και ΑΠΑΙΤΕΙ

 -ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΤΑ 530.000 EΥΡΩ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΟΥ '11 ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

-ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
                           
                                                                     Για το Δ.Σ.
                             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                   ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                       ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: