Ενόψει της διεξαγωγής της ΙΣΤ΄ Συνόδου του ανωτέρω προγράμματος και προς διευκόλυνση της επικοινωνίας με τα σχολεία, τους συνδέσμους και γενικότερα την απλούστευση των διαδικασιών, θα λειτουργήσει η γνωστή από το έτος 2005-2006 διαδικασία εγγραφών και επικοινωνίας, όπως αυτή περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω:
1. Οι εγγραφές θα γίνουν κατά το διάστημα 1.3. 2011 έως 21.3.2011.
2. Ο διευθυντής του σχολείου ή ο σύνδεσμος καθηγητής (ισχύει για όλα τα σχολεία είτε συμμετείχαν πέρυσι είτε όχι) μπαίνουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efivoi.gr/beta/scholeia
3. Με την είσοδο στην ηλεκτρονική διεύθυνση θα ζητείται ένας αρχικός κωδικός πρόσβασης στην εφαρμογή, ο οποίος φέτος είναι για όλα τα σχολεία 5555.
4. Με την είσοδο στην εφαρμογή, ο σύνδεσμος καθηγητής θα πρέπει αρχικά να κάνει την προεγγραφή του σχολείου του στο σύστημα συμπληρώνοντας τη «Φόρμα Προεγγραφής» που βλέπει.
Στη φόρμα αυτή επιλέγει τη χώρα, τη Διεύθυνση και το Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο οποίο ανήκει το σχολείο του.
Επιλέγοντας τα παραπάνω, βλέπει έναν κατάλογο με τα σχολεία που ανήκουν στη Διεύθυνση ή στο Γραφείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπου ανήκει και το σχολείο του και εκεί κάνοντας κλικ επιλέγει το σχολείο του. Εάν το σχολείο δεν εμφανίζεται ή εμφανίζεται σε λάθος Διεύθυνση / Γραφείο, ο Διευθυντής του σχολείου θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Τμήμα «Βουλή των Εφήβων» στα τηλέφωνα 210-36.92.428 & 210-36.92.258 ώστε να γίνει η σχετική διόρθωση.
5. Επιλέγοντας το σχολείο, εμφανίζεται μια νέα σελίδα με τα στοιχεία του στα οποία συμπεριλαμβάνεται το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) του σχολείου, το οποίο για τα δημόσια σχολεία της χώρας έχει τη μορφή: mail@...sch.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Τα σχολεία που θα εγγραφούν φέτος για πρώτη φορά θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι, ανάμεσα στα άλλα στοιχεία που θα τους ζητηθούν, περιλαμβάνεται και η επίσημη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) της σχολικής μονάδας. Εάν κάποιο σχολείο δε διαθέτει ή δε χρησιμοποιεί e-mail με την παραπάνω σύνταξη, θα γίνεται σχετική συνεννόηση με την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Εάν το προϋπάρχον στην εφαρμογή e-mail του σχολείου δεν είναι σωστό ή δεν εμφανίζεται, ο οικείος σύνδεσμος καθηγητής θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Τμήμα «Βουλή των Εφήβων» (βλ. τα προαναφερόμενα τηλέφωνα), έτσι ώστε να καταχωρηθεί στην εφαρμογή το σωστό e-mail και να ολοκληρωθεί η προεγγραφή του σχολείου (αφού ο σύνδεσμος καθηγητής ξαναμπεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση προεγγραφής).
Εφόσον το e-mail της σχολικής μονάδας είναι σωστό, ο σύνδεσμος καθηγητής θα επιβεβαιώσει ότι το σχολείο του επιθυμεί να εγγραφεί στο πρόγραμμα κάνοντας κλικ στη λέξη «Αποστολή», και έτσι ολοκληρώνεται η διαδικασία προεγγραφής.
6. Με την ολοκλήρωση της προεγγραφής στο e-mail του σχολείου αποστέλλεται ο κωδικός, το συνθηματικό (password), οδηγίες και η ηλεκτρονική διεύθυνση του συστήματος εγγραφών - διαχείρισης του προγράμματος «Βουλή των Εφήβων» από όπου και θα γίνεται η εγγραφή του σχολείου στο σύστημα.
7. Στη συνέχεια, ο σύνδεσμος καθηγητής, ακολουθώντας τις οδηγίες, θα βρει τη φόρμα εγγραφής του σχολείου, θα συμπληρώσει τα στοιχεία του σχολείου, τα δικά του και θα διορθώσει τυχόν προϋπάρχοντα λανθασμένα στοιχεία. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων, εκτός του πεδίου «Έτος Γέννησης», είναι υποχρεωτική.
Τέλος ο σύνδεσμος καθηγητής θα κάνει κλικ στη λέξη «Καταχώριση», με την οποία θα ολοκληρωθεί η εγγραφή του σχολείου και των δικών του στοιχείων στο πρόγραμμα.
Ο σύνδεσμος καθηγητής θα μπορεί να συμπληρώνει-διορθώνει τα στοιχεία εγγραφής του σχολείου του και τα δικά του έως τη λήξη των εγγραφών (21.3.2011).
8. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εφαρμογής, η οποία θα γνωστοποιείται στα σχολεία μετά την εγγραφή τους, τα σχολεία θα βρίσκουν ενημέρωση για τα επόμενα βήματα και τις διαδικασίες του προγράμματος της «Βουλής των Εφήβων».
Για την εφαρμογή του προγράμματος στα Λύκεια, ως σύνδεσμος καθηγητής του Λυκείου με την Επιτροπή του προγράμματος και το Τμήμα «Βουλή των Εφήβων» του Ιδρύματος της Βουλής μπορεί να οριστεί είτε ο διδάσκων καθηγητής του μαθήματος «Πολιτική και Δίκαιο» είτε εκπαιδευτικός άλλης ειδικότητας, εφόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα ενασχόλησης με το πρόγραμμα του διδάσκοντος το προαναφερόμενο μάθημα. (Από ένα (1) έως επτά (7) τμήματα της Β΄ τάξης του κάθε σχολείου, ορίζεται ένας (1) σύνδεσμος καθηγητής με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων).
Ο σύνδεσμος καθηγητής αναλαμβάνει την εκτέλεση των παρακάτω σχετικών με το πρόγραμμα των εργασιών:
α. Ηλεκτρονική εγγραφή του σχολείου του και των προσωπικών του στοιχείων ως συνδέσμου (η διαδικασία περιγράφεται στη συνέχεια).
β. Ενημέρωση των μαθητών της Β΄ τάξης για το πρόγραμμα. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efivoi.gr , τόσο οι σύνδεσμοι καθηγητές όσο και οι μαθητές μπορούν να βρουν πληροφοριακό υλικό για το πρόγραμμα.
Υπενθυμίζεται ότι το ανώτερο ηλικιακό όριο συμμετοχής των μαθητών στο πρόγραμμα, ορίζεται το 21ο έτος της ηλικίας τους.
γ. Επιτήρηση των συμμετεχόντων μαθητών κατά τη συγγραφή της εργασίας τους στο σχολείο και συγκεκριμένα στο Εργαστήριο Πληροφορικής, τη χρονική περίοδο, η οποία θα προσδιοριστεί σε εύθετο χρόνο.
Στους συνδέσμους καθηγητές προβλέπεται σε αναγνώριση του έργου τους στο πρόγραμμα αποστολή α)τιμητικού διπλώματος από το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων β)συλλογής επιλεγμένων εκδόσεων του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων.
Πηγή : esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου