Blogger Widgets

Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για την καταγγελία για το 4ο θέμα της Φυσικής

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) με αφορμή την καταγγελία του Αντιπροέδρου της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών ότι μέλος της –Φυσικός είχε αναρτήσει το 4Ο   στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄, στο διδίκτυο προ διμήνου, συνεδρίασε σήμερα εκτάκτως και ανακοίνωσε τα ακόλουθα:  

1.    Όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα είναι αυστηρώς εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα των Λυκείων.


2.    Όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν εντός της ΚΕΕ από την εισηγητική επιτροπή του μαθήματος με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Τα θέματα συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.

3.    Είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο.  

4.    Κατόπιν τούτου, δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄.

Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Σύμφωνα με τον κ. Φυλντίση, Αντιπροέδρου της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών, σε ιστοσελίδα     δημοσιεύθηκε στις 31 Μαρτίου,  μια πρόταση θέματος από καθηγητή Φυσικής Λυκείου του Ηρακλείου Κρήτης. Το θέμα αυτό σχολιάστηκε από δεκάδες καθηγητές.

Σε λίγο αναμένεται απάντηση από την Ενωση Ελλήνων Φυσικών..

Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
Μετά την προσωπική καταγγελία από τον κ. Φυλντίση , ακολούθησε κι επίσημη ανακοίνωση της Ενωσης Ελλήνων Φυσικών η οποία αναφέρει τα εξής:

Μετά από ενδελεχή εξέταση των θεμάτων στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης έχουμε να παρατηρήσουμε τα παρακάτω:

 1. Ισχύουν απόλυτα τα όσα επεσήμανε η επιτροπή των συναδέλφων μας που έλυσε τα θέματα και εξέδωσε την ανακοίνωση της 22/5/2013

 2. Μεγάλο μέρος των θεμάτων είναι εκτός της φιλοσοφίας του Σχολικού βιβλίου και της διδασκαλίας του μαθήματος στο σχολείο.

 3. Αρκετά ερωτήματα είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος που σήμερα ισχύει. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο επίκαιρο το αίτημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος. 

4. Τίθεται σοβαρό ζήτημα δεοντολογίας και τάξης σε σχέση με το 4ο θέμα διότι παραπλήσιο αυτού υπήρχε σε γνωστό ιστολόγιο συναδέλφου από τον Μάρτιο και μάλιστα έτυχε σχολιασμών μεταξύ άλλων συναδέλφων. 

5. Δυστυχώς η άποψη των συναδέλφων για το τι Φυσική διδάσκουμε και τι ζητούμε από τους μαθητές μας, οδηγεί τα παιδιά μακριά από την Φυσική και τις επιστήμες που έχουν σχέση με αυτή.




Πηγή : esos.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια: