Με την υπ΄αριθ. 1100/3-4-2013 απόφαση της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αχαρνών καθορίζονται οι διαδικασίες για τη συντήρηση και επισκευή σχολικών μονάδων – κτηρίων.
Ήτοι :
1. Έγγραφη Ενημέρωση στο ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για οποιαδήποτε επισκευή, συντήρηση, αποκατάσταση και κατασκευή κριθεί αναγκαία από την Σχολική Μονάδα.
2. Έλεγχος από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Αχαρνών.
Εγγραφή Εκτίμηση αναγκαιότητας – προτεραιότητας και εγγραφή ενημέρωση από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου στο ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την δυνατότητα ή μη εργασιών με παρεχόμενα μέσα – υλικά από την σχολική επιτροπή.
Εγγραφή Εκτίμηση αναγκαιότητας – προτεραιότητας και εγγραφή ενημέρωση από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου στο ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την δυνατότητα ή μη εργασιών με παρεχόμενα μέσα – υλικά από την σχολική επιτροπή.
3. α) Σε περίπτωση δυνατότητας εργασιών από τεχνική υπηρεσία Δήμου με σειρά αναγκαιότητας και την αυτεπάγγελτη παροχή υλικών προβαίνουμε στην αποκατάσταση - επισκευή – κατασκευή , κα..
β) Σε περίπτωση αδυναμίας της τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Αχαρνών.
Αποστέλλεται στην Σχολική Μονάδα το έγγραφο αδυναμίας εκτέλεσης και η σχολική κοινότητα συλλέγει για Δαπάνες μέχρι 5000 ευρώ ( σύμφωνα πάντα με την κειμένη νομοθεσία ) τουλάχιστον 2 – 3 προσφορές κατόπιν συνεδριάζει και αποφασίζει ανάλογα το μειοδότη.
Αποστέλλεται στην Σχολική Μονάδα το έγγραφο αδυναμίας εκτέλεσης και η σχολική κοινότητα συλλέγει για Δαπάνες μέχρι 5000 ευρώ ( σύμφωνα πάντα με την κειμένη νομοθεσία ) τουλάχιστον 2 – 3 προσφορές κατόπιν συνεδριάζει και αποφασίζει ανάλογα το μειοδότη.
4. Αποστέλλει εγγράφως το πρακτικό συνεδριάσεως και τις προσφορές και η Διοικητική Επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για επισκευές και συντηρήσεις Σχολικών μονάδων του ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής επικυρώνει ή μη την απόφαση του Συμβούλιου Σχολικής Κοινότητας.
5. Η επικυρωμένη απόφαση της εκάστοτε σχολικής κοινότητας σύμφωνα με το πρακτικό από την συνεδρίαση της διοικητικής επιτροπής αποστέλλεται προς έγκριση « ασφάλειας – Διαύγειας » και κατάθεση σύμφωνης γνώμης στην επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών Των Υπάλληλων του Δήμου (ΣΧΕΤ.:αριθμ.απόφαση 57 / 21-02-2013 Δημοτικού Συμβουλίου)
6. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΠΔΔ Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αχαρνών με Τακτική ή έκτακτη Συνεδρίαση του κρίνει ή όχι εκτελεστέα την απόφαση.
7. Έπειτα οδηγείται για ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ εκτέλεσης εργασιών με απευθείας ανάθεση και μετά την συλλογή από την υπηρεσία του ΝΠΔΔ Πρωτοβάθμιας των απαραιτήτων Δικαιολογητικών για ΣΥΜΒΑΣΗ με τον/την ανάδοχο. ( Ανάρτηση ΔΙΑΥΓΕΙΑ )
8. Εκτελούνται εργασίες και αποδίδεται στο ΝΠΔΔ Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τιμολόγιο με την Δαπάνη και κάθε νόμιμο συνοδευτικό παραστατικό ( Ενημερότητες, κτλ ).
9. Στην Συνεχεία Η επιτροπή παραλαβής εργασιών του Δήμου που αποτελείται από δυο τακτικά και δυο αναπληρωματικά μέλη ( Δημοτικούς Υπάλληλους ) Παραλαμβάνει το έργο και εκδίδει σχετικό πρακτικό παραλαβής .
10. Το πρακτικό παραλαβής μέσω Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ σχολικήςΕπιτροπήςκοινοποιείται στο Λογιστήριο Του ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και βγαίνει ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ .
Σε περίπτωση που η επισκευή , κατασκευή , αποκατάσταση , διαμόρφωση και κάθε σχετική εργασία « Συντηρήσεων – κατασκευών » ξεπερνά Δαπάνη ύψους 5000 ευρώ θεωρείτε πρέπων να ακολουθήσουμε μια Διαφοροποιημένη Διαδικασία όπως Διενέργεια Πρόχειρου ή Ανοιχτού Διαγωνισμού με βήματα και ενέργειες που θα αποφασίσει το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΠΔΔ Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Αχαρνών Αττικής.( σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία ).
Κάθε Απόφαση Διοικητικού Συμβούλιου – Πρόεδρου που αφορά Επισκευές – Συντηρήσεις Σχολικών Μονάδων και δεν έχει γίνει εκτελεστέα ( έκδοση εντάλματος πληρωμής ) μέχρι 03/04/2013 εάν υπάρχει ανακαλείται και εφαρμόζουμε την παραπάνω διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου