
Εκτιμητέα, βέβαια, η κάθε προσπάθεια επίτευξης του ανώτερου επιπέδου
εκπαίδευσης (με στοχευμένη εξειδίκευση τύπου μεταπτυχιακού ή
διδακτορικού διπλώματος)… αλλά ποιο το πραγματικό όφελος εάν δεν υπάρχει
δυνατότητα εφαρμογής στην πράξη;; Ποια η ουσία και η ανταποδοτικότητα
του όλου εγχειρήματος;; Πυραμιδικά δε (από πάνω προς τα κάτω), ο
παραλογισμός των διορισμών/γνωριμιών των ολίγιστων σε καίριες θέσεις και
η γενικότερη αδιαφορία τέλεσης καθηκόντων προκαλεί.
Πιο συγκεκριμένα,
με ποιο σκεπτικό:
- οι προϊστάμενοι της οποια-βάθμιας εκπαίδευσης να διορίζονται αντί
να περνούν από αδιάβλητες διαδικασίες αξιολόγησης, ανάλογα με τους
τίτλους εκπαίδευσης που κατέχουν;
- να μην ορίζονται εκ των προτέρων οι (μακρυ/βραχυ-πρόθεσμοι) στόχοι
των εκπαιδευτικών, ώστε να αποτελεί καθημερινή προσπάθεια η επίτευξή
τους;
- να μην υπάρχουν κίνητρα και ανταποδοτικά οφέλη εάν και εφόσον αυτοί οι στόχοι επιτευχθούν;
Και γενικότερα, για ποιο λόγο:
- να μην επιστατούνται άπαντες από άτομα αδιαμφισβήτητου κύρους, δεδομένης παιδείας, με διαπιστωμένη εμπειρία επί των αντικειμένων;
-να μη θεωρείται αυτονόητη (και όχι εξαιρετική) η συνεργασία στην πράξη, με τα καθ’ ύλην αρμόδια πανεπιστημιακά τμήματα;
Σημειωτέον πως ο όρος «education» αποδίδεται διττά στην ελληνική γλώσσα, με τις λέξεις «Εκπαίδευση» και «Παιδεία»…
*H Ελιζάνα Πολλάτου είναι επίκουρος καθηγήτρια στην
«Εκμάθηση Δεξιοτήτων στη Ρυθμική και Γενική Γυμναστική» του T.E.Φ.Α.Α.-
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Πηγή : aixmi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου