Τα μέλη της
Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων (ΚΕΕ) αντί να ζητήσουν δημόσια συγνώμη,
προσπαθούν να διορθώσουν το λάθος τους με άλλο λάθος (!), με τη μεταφορά
δηλαδή των μορίων του επίμαχου ερωτήματος Γ4 στα υπόλοιπα τρία.
Έτσι
τιμωρούν τον υποψήφιο (ταλέντο σύμφωνα με την Ενωση Φυσικών) γιατί είχε
την ατυχία να ασχοληθεί, να καταναλώσει το χρόνο του και να δώσει σωστές και επιστημονικά αποδεκτές λύσεις για το Γ4. Επί πλέον
πριμοδοτούν τον υποψήφιο που τυχόν δεν απάντησε σε κάποιο ή ακόμα και
στα υπόλοιπα τρία ερωτήματα του θέματος Γ αφού θα του προσφέρουν 7
μονάδες ως πριμ, προεξοφλώντας ότι θα ήταν σε θέση να απαντούσε σε τυχόν
άλλη διατύπωση του επίμαχου ερωτήματος Γ4. Επίσης ο υποψήφιος που
απάντησε σωστά στο Γ4 και, ας υποθέσουμε, συγκέντρωνε π.χ. 90 συνολικά
μόρια, υποσκελίζεται από τον υποψήφιο που δεν απάντησε στο Γ4 και π.χ.
συγκέντρωσε συνολικά 85 μόρια (85+7=92)! Ντροπή! Με την πράξη σας αυτή
αλλοιώνετε τα αποτελέσματα των εξετάσεων γεγονός για το οποίο η
Δικαιοσύνη θα πρέπει να εξετάσει την ύπαρξη τυχόν ποινικών ευθυνών.
ΣΧΟΛΙΑ ΓΟΝΕΩΝ
ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Μετά το μπάχαλο στη Φυσική, το δικαιότερο θα ήταν η επανάληψη των
εξετάσεων στη Φυσική, με άλλη κεντρική επιτροπή εξετάσεων και με θέματα
κλιμακωτής δυσκολίας, για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη μαθητών και
γονιών και να δοθεί η αίσθηση στους μαθητές που ' διάβαζαν ότι ο κόπος
τους ανταμείβεται. Και ειδικά σε χρονιά χωρίς βιβλία, και με πολλά
παιδιά χωρίς φροντιστηριακή στήριξη, σε αντίθεση με μερικά άλλα
προνομιούχα.
ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ
Θα κινηθούμε δικαστικά. Ειναι κατάφορη αδικία να ακυρωθεί το Γ4 ερωτημα απο τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές που το έλυσαν.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ
Είμαι μητέρα υποψηφίου και θεωρώ απαράδεκτη την οδηγία του υπουργείου. Αν συμφωνούν και άλλοι γονείς να κάνουμε ομαδική προσφυγή (ίσως ασφαλιστικά μέτρα πριν αρχίσουν να διορθώνουν) γιατί δεν δικαιούνται να ταλαιπωρούν έτσι τα παιδιά μας. Όσοι ασχολήθηκαν με το Γ4 χάσανε χρόνο και δεν εστίασαν στα άλλα θέματα, όσο ίσως κάποιος που δεν το προσπάθησε. Απαράδεκτοι!
Είμαι μητέρα υποψηφίου και θεωρώ απαράδεκτη την οδηγία του υπουργείου. Αν συμφωνούν και άλλοι γονείς να κάνουμε ομαδική προσφυγή (ίσως ασφαλιστικά μέτρα πριν αρχίσουν να διορθώνουν) γιατί δεν δικαιούνται να ταλαιπωρούν έτσι τα παιδιά μας. Όσοι ασχολήθηκαν με το Γ4 χάσανε χρόνο και δεν εστίασαν στα άλλα θέματα, όσο ίσως κάποιος που δεν το προσπάθησε. Απαράδεκτοι!
ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Πρέπει να επαναληφθούν οι εξετάσεις για υπέρθει το δίκαιο... εκτός αν
όλοι οι μαθητές, έλυσαν δεν έλυσαν το θέμα, να ανεβούν κατά 7 μόρια!
ΑΠΟ ΤΙ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ Η ΚΕΕ?
Η επιτροπή που επελεξε τα θέματα της φυσικής,απαρτιζεται από
καθηγητές δευτευροβάθμιας εκπεύδευσης ή μόνο από πανεπιστημιακούς που
έχουν να μπουν σε τάξη κάτι χρόνια !!!!!!!!!!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ Γ ΘΕΜΑ
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ.Η
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Γ4 ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΥΣ: 1) ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΥΣΙΚΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ Γ4 ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ. 2) ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΕ
ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΑΦΙΕ- ΡΩΣΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ
ΘΕΜΑΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ 3) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ
ΕΛΥΣΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΟΙ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ Γ4 ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ.ΕΙΝΑΙ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ 4) ΚΥΡΙΩΣ ΟΜΩΣ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΚΕΙ- ΝΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ
ΛΑΘΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ Γ1,Γ2,Γ3 ΚΑΙ ΣΨΣΤΟ ΤΟ Γ4 ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΙΣ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ
ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΓΡΑΠΤΟ ΑΠΟ 93 ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 100.ΑΝΤΙΘΕΤΑ
ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΟ Γ3 ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΤΟ Γ4 ΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΜΕ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΜΕΙΩΣΗ.ΠΟΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΙΩΣΗ.ΑΡΑ
ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙΔΙΠΛΑ ΧΑΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΙΣ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ
ΕΠΙ- ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 5)
ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ 100 ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ Γ4 93 ΜΕ ΤΗΝ
ΑΝΑΚΑ- ΤΑΝΟΜΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ .ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ 6)
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ Γ4.ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ
ΧΡΟ- ΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟΙ. 7) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΕΝΩ- ΣΗ
ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ Γ4 ΜΕ ΕΛΑΦΡΙΑ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ
ΚΑΛΕΙ- ΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΖΗ- ΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗ
ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΑΝ Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΥΣΤΑΘΕΙ Η ΟΧΙ.ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΤΑ
ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ
ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ Γ4. Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΑΔΙΚΗ μπορούν να
διαλέξουν τον μεγαλύτερο βαθμό απο τις δύο φορές που έδωσαν εξετάσεις.
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Η ΚΕΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΗΚΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
Το θέμα δεν είχε απολύτως κανένα πρόβλημα, αφού η ανακύκλωση της
ράβδου ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ!!! Η απάντηση φ=60 μοίρες ισχύει τόσο για
την πρώτη περιστροφή όσο και για κάθε επόμενη, το ζητούμενο ήταν η γωνία
που μεγιστοποιείται στιγμιαία η κινητική ενέργεια, και η απάντηση είναι
μία και μόνο μία: φ=60 μοίρες. Όλα τα υπόλοιπα είναι επιστημονικές
αμπελοφιλοσοφίες, κρίμα που η ΚΚΕ δεν έχει το σθένος να υπερασπιστεί την
επιστημονική αλήθεια και να παρασυρθεί σε ένα θέμα εκ του μή όντος.
ΔΕΝ ΙΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΧΕΔΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΧΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΧΤΙΣΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ! ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ? ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΚΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΥΝΟΩΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΛΥΣΑΝ! ΑΚΥΡΩΣΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ! ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ! ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΟΥΜΕ! ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΛΥΣΕΙΣ!
ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΤΑΣΕΙΣ
Προτείνω να επαναληφθούν οι εξετάσεις στην φυσική και για να μην αδικηθεί κανένας μαθητής να μπορούν να διαλέξουν τον μεγαλύτερο βαθμό απο τις δύο φορές που έδωσαν εξετάσεις.
Προτείνω να επαναληφθούν οι εξετάσεις στην φυσική και για να μην αδικηθεί κανένας μαθητής να μπορούν να διαλέξουν τον μεγαλύτερο βαθμό απο τις δύο φορές που έδωσαν εξετάσεις.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΕΕ
Απαραδεκτη και βιαστικη η
αποφαση που παρθηκε απο την ΚΕΕ.. Εγω προσωπικα και αλλοι συμμαθητες
λυσαμε αυτο το δυσκολο υποερωτημα σπαταλωντας 40 ΟΛΟΚΛΗΡΑ λεπτα και
παραμελησαμε αλλα δυσκολα υποερωτηματα. Οι ασχετοι λαμβανουν τζαμπα 7
μορια δωρο απο τη στιγμη που Γ1 2 3 ηταν ευκολα.. ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Η ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΜΗΘΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ .. ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ
ΠΡΗΜΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ, ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ
ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥΣ!
ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ Η ΚΕΕ?
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ. ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ? ΘΑ
ΞΑΝΑΣΥΓΚΛΙΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ? ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ? ΘΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ? ΜΕ
AYTA TA ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ?
ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ Η ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΕ
Ειμαι μαθητης ο οποιος δεν ελυσα
το Γ4 με τον προφανη (αλλα λανθασμενο επιστημονικα τροπο) ωστοσο γραφω
στο τετραδιο μου τη σχεση που αποδικνυει οτι δεν εχει νοημα να λυθει το
ερωτημα με την διατυπωση που ειχε στο φωτοαντιγραφο.Κατα τη γνωμη μου το
οι 7 μοναδες πρεπει να δωθουν αυτουσιες σε οποιον μαθητη εκανε μια αρχη
(εστω και λανθασμενη) στο θεμα Γ διοτι πολυ απλα οι μα8ητες που εγραφαν
εχασαν πολυτιμο χρονο για κατι που ουσιαστικα δεν στεκει ετσι οπωσ
δοθηκε απο την ΚΕΕ
ΑΚΥΡΟ ΤΟ Γ4 ΑΚΥΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ
Η απόφαση για την ακύρωση του Γ4
θέματος της Φυσικής Κατεύθυνσης στις Πανελλαδικές εξετάσεις ακυρώνει
τους βαθμολογητές των Πανελλαδικών Μετά τον θαυμασμό τον οποίο εξέφρασε η
κ. Υπουργός, σε επίσκεψή της σε Βαθμολογικό Κέντρο, για την οργάνωση
λειτουργίας και την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών, στη συγκυρία της
κρίσης και της ακυβερνησίας, πώς μπορεί η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων να
ακυρώνει όλο το έργο των Βαθμολογητών και των συντονιστών εξέτασης των
Φυσικών Αδυνάτων μαθητών; Διερωτώμαι εάν η ΚΕΕ ζήτησε την γνώμη των
βαθμολογητών, οι οποίοι, κατά τεκμήριο είναι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, οι
οποίοι δίδασκαν Φυσική Τεχνολογικής και Θετικής κατεύθυνσης σε τμήματα
της Γ Λυκείου, κατά το τρέχον σχολικό έτος. Οι βαθμολογητές επέδωσαν την
βαθμολογία του Γ4 θέματος στα τετράδια των προφορικώς εξεταζόμενων
μαθητών. Συνεπώς , οι βαθμολογητές αυτοί είτε α) απδέχονται την πιθανή
λύση του Γ4, στην οποία προέβησαν κάποιοι μαθητές είτε β) ακολουθώντας
πειθήνια τις υποδείξεις της ΚΕΕ, καθίστανται άκυροι ως προς την
επιστημονική τους κατάρτιση και την αξιολογική τους ικανότητα. Δεδομένου
οτι ως εκπαιδευτικός γνωρίζω πολύ καλά οτι το β δεν ισχύει σε καμία
περίπτωση, εκφράζω την αισιοδοξία μου για την εξεύρεση μιας
συμβιβαστικής λύσης, προερχόμενης από την πλευρά των ίδιων των
βαθμολογητών, προκειμένου να μην αδικηθούν τα παιδιά τα οποία δεν έλυσαν
το Γ4, όχι όμως κερδίζοντας μόρια εις βάρος όσων, έστω και εν μέρει
έλυσαν το Γ4. Και προς Θεού, όχι άλλες σπαδμωδικές ενέργειες, όπως
ακύρωση εξετάσεων, οι οποίες ισοδυναμούν με τρομοκρατικές επιθέσεις
εναντίον της ψυχραιμίας και της στοχοπροσήλωσης των υποψηφίων.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ
Η αδικία απέναντι στους μαθητές που έλυσαν σωστά τα θέματα είναι ολοφάνερη. Αδικούνται κατάφωρα και χάνουν μόρια που σωστά κατέκτησαν. Εφ όσον υπάρχουν μαθητές που έλυσαν σωστά - σκεπτόμενοι με σωστό τρόπο - το θέμα αυτό, δεν γίνεται να τίθεται καν θέμα κατάργησης!! Είναι παράλογο και άδικο.
Η αδικία απέναντι στους μαθητές που έλυσαν σωστά τα θέματα είναι ολοφάνερη. Αδικούνται κατάφωρα και χάνουν μόρια που σωστά κατέκτησαν. Εφ όσον υπάρχουν μαθητές που έλυσαν σωστά - σκεπτόμενοι με σωστό τρόπο - το θέμα αυτό, δεν γίνεται να τίθεται καν θέμα κατάργησης!! Είναι παράλογο και άδικο.
ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ
Σε αυτή τη χώρα θα πρέπει πάντα να τιμωρούνται οι άξιοι; Απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου. ΑΙΣΧΟΣ.. Τελικά σε αυτή τη χώρα θα πρέπει να τιμωρούνται οι καλοί και οι άξιοι και να πριμοδοτούνται οι υπόλοιποι; Κάποτε πρέπει να τελειώσει αυτό. Εάν κάποιος μαθητής αφιέρωσε χρόνο για να λύση σωστά το συγκεκριμένο ερώτημα με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο στα υπόλοιπα ερωτήματα θα πρέπει να τιμωρηθεί και από πάνω, αντί να πριμοδοτηθεί; Υπάρχουν πολλά παιδιά που έλυσαν το θέμα και σε τελευταία ανάλυση ακόμη και εάν θεωρηθεί ότι υπήρξε κάποιου είδους αδικία δεν μπορείς να τη διορθώσεις με άλλη αδικία. Τα θέματα θα πρέπει να βαθμολογηθούν ως έχουν διαφορετικά αλλοιώνονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Το Υπουργείο θα πρέπει να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή του.
Σε αυτή τη χώρα θα πρέπει πάντα να τιμωρούνται οι άξιοι; Απαράδεκτη απόφαση του Υπουργείου. ΑΙΣΧΟΣ.. Τελικά σε αυτή τη χώρα θα πρέπει να τιμωρούνται οι καλοί και οι άξιοι και να πριμοδοτούνται οι υπόλοιποι; Κάποτε πρέπει να τελειώσει αυτό. Εάν κάποιος μαθητής αφιέρωσε χρόνο για να λύση σωστά το συγκεκριμένο ερώτημα με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο στα υπόλοιπα ερωτήματα θα πρέπει να τιμωρηθεί και από πάνω, αντί να πριμοδοτηθεί; Υπάρχουν πολλά παιδιά που έλυσαν το θέμα και σε τελευταία ανάλυση ακόμη και εάν θεωρηθεί ότι υπήρξε κάποιου είδους αδικία δεν μπορείς να τη διορθώσεις με άλλη αδικία. Τα θέματα θα πρέπει να βαθμολογηθούν ως έχουν διαφορετικά αλλοιώνονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Το Υπουργείο θα πρέπει να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή του.
ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
Το επιχειρημα οτι τα παιδια που ελυσαν το επιμαχο θεμα δεν ξερουν Φυσικη μας οδηγει στο αβιαστο συμπερασμα οτι ουτε η επιτροπη θεματων ξερει Φυσικη(καθοτι η επιτροπη θα ειχε και τη λυση του θεματος).Γιαυτο σχολια του ειδους το μονο που κανουν ειναι να δειχνουν το επιπεδο της παιδειας μας ειδικα και γενικα. Νομιζω οτι Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ για τα παιδια μας.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΔΗΓΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΔΗΓΙΑ ΑΦΟΥ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ.Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΔΗΓΙΑ ΑΦΟΥ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΩΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ.Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ.
NΤΡΟΠΗ
Είμαι ένας πιστεύω από τους λίγους που έκατσαν και ασχολήθηκαν με το
θέμα και μάλιτσα το έγραψα ολόσωστα έστω και στην ιδανική περίπτωση που
το ερώτημα έστεκε. Το θέμα είναι ότι ξόδεψα περίπου 35-40 λεπτά με
αποτέλεσμα να μην προλάβω να ολοκληρώσω το Β3 και το Δ4... είναι ντροπή
πρώτον της επιτροπής που έβαλε τέτοια θέματα και ιδιαίτερα με λάθος και
ακόμη πιο ντοπή που τώρα προσπαθούν να το κουκουλώσουν με την ακύρωση
του ερωτήματος διότι εγώ αυτήν την στιγμή αδικούμαι γιατί για 2ο και 4ο
πεδίο που θέλω η φυσική έχει συντελεστή. Για μένα σωστό είναι να δωθούν
σε όλο το γραπτό τα μόρια ή ακόμη πιο σωστό να επαναληφθεί η εξέταση.
Με αυτήν την ενέργεια τα πανεπιστήμια χάνουν το κύρος τους διότι αν
είναι να τελειώσω μια σχολή και να βάζω σε θέματα ότι μου κατέβει στο
κεφάλι σωστό ή λάθος σε ένα τόσο σημαντικό θέμα τότε είναι ανούσιο να
σπουδάζουμαι, θα μπορούσε να βάλει εντέλει τα θέματα και κάποιος
άσχετος! Τους είδαμε και τους σχετικούς!!! ΑΙΣΧΟΣ!
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ –ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ γιατι εγω είμαι υποψήφιος μαθητής που κατά την χρονική διάρκεια των εξετάσεων προσπαθησα κα και ελυσα σωστά και το Γ4 στην Φυσική
ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ –ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΛΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ Γ4 ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!!!!
ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ γιατι εγω είμαι υποψήφιος μαθητής που κατά την χρονική διάρκεια των εξετάσεων προσπαθησα κα και ελυσα σωστά και το Γ4 στην Φυσική
ΕΝΩ άλος μαθητής δεν ασχολήθηκε καθόλου με το Γ4 και τωρα παίρνει δωρο 7 μοναδες.
Αν στο Γ4 Θέμα είχε ασάφεια οποιοσδήποτε μαθητής είχε δικαίωμα να υποβάλει ερώτηση κατα την διάρκεια των εξετάσεων.
Υποψήφιος μαθητής που κατανάλωσε ΠΟΛΥΤΙΜΟ χρόνο εξετάσεων για να λύσει το Γ4 ερώτημα και «παραμέλησε» τα άλλα ερωτήματα του μαθήματος από πού θα αποζημειωθεί?
Αναταμείβεται με ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ και ΑΔΙΚΗ απόφαση της επιτροπής
Για τους υποψήφιους μαθητές που έλυσαν σωστά το Γ4 ερώτημα και κατανάλωσαν ΠΟΛΥΤΙΜΟ χρόνο εξετάσεων να ισχύσει η αρχική βαθμολόγηση-μοριοδότηση των ερωτημάτων στο Θέμα της ΦΥΣΙΚΗΣ ώστε να μην υπάρξει ΑΔΙΚΙΑ για μαθητές που προσπάθησαν και πάλεψαν για να λύσουν το Γ4 ερώτημα.
Παρακαλώ μεριμνήστε για την αποκατάσταση της αδικίας.
Ένας υποψήφιος ΜΑΘΗΤΗΣ που ΝΟΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ…..
ΗΕΕΦ, η ΟΛΜΕ και το ΥΠΔΒΜΘ θα πρέπει να διαφυλάξουν το κύρος των θεσμώνΚύριοι,
Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τις αστοχίες και τους ερασιτεχνισμούς στα θέματα της Φυσικής των Πανελληνίων Εξετάσεων της 25ης Μαΐου, θα πρέπει να αναιρεθεί η οδηγία του ΥΠΔΒΜΘ για ακύρωση του θέματος Γ4 και κατανομή των μονάδων του στα εναπομείνατα ερωτήματα του Γ θέματος. Μια τέτοια απόφαση γεννά αδικίες για αυτούς που κατασπατάλησαν χρόνο κι έλυσαν το Γ4. Θα υπάρξουν ασφαλώς προσφυγές από αυτούς που έχουν έννομο συμφέρον κατά του κύρους των εξετάσεων. Η μόνη αποδεκτή λύση θα ήταν οι μονάδες του Γ4 να κατανεμηθούν εξίσου σε όλο το διαγώνισμα.
Μετά το σάλο που προκλήθηκε από τις αστοχίες και τους ερασιτεχνισμούς στα θέματα της Φυσικής των Πανελληνίων Εξετάσεων της 25ης Μαΐου, θα πρέπει να αναιρεθεί η οδηγία του ΥΠΔΒΜΘ για ακύρωση του θέματος Γ4 και κατανομή των μονάδων του στα εναπομείνατα ερωτήματα του Γ θέματος. Μια τέτοια απόφαση γεννά αδικίες για αυτούς που κατασπατάλησαν χρόνο κι έλυσαν το Γ4. Θα υπάρξουν ασφαλώς προσφυγές από αυτούς που έχουν έννομο συμφέρον κατά του κύρους των εξετάσεων. Η μόνη αποδεκτή λύση θα ήταν οι μονάδες του Γ4 να κατανεμηθούν εξίσου σε όλο το διαγώνισμα.
Ετσι, αν κάποιος αστόχησε σε κάποιο θέμα εξαιτίας - πιθανά - του Γ4, να προσμετρηθούν σε αυτό αναλογικά μονάδες από τις 7 του Γ4. Στην περίπτωση αυτή ζημιωμένος -τύποιος κι όχι ουσία- θα είναι μόνο ο υποψήφιος που συγκέντρωσε το άριστα (100 μόρια) και ο οποίος ούτως ή άλλως έχει συγκεντρώσει το σύνολο των μορίων. Οποιαδήποτε άλλη λύση παραβιάζει την αρχή της ισότητας των υποψηφίων, εγείρει νομικά θέματα για το κύρος των εξετάσεων και υπονομεύει την αξιοπιστία του θεσμού. Η ΕΕΦ, η ΟΛΜΕ και το ΥΠΔΒΜΘ θα πρέπει να διαφυλάξουν το κύρος των θεσμών αυτών και να κινηθούν γρήγορα και αποτελεσματικά προς άρση των αδικιών αυτών.
Μήπως όλοι αυτοί θα είναι και αυριανοί <<αξιολογητές >>συναδέλφων
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε σχετικά με τα θέματα της Φυσικής και την απόφαση της αναμοριοδότησης του Γ θέματος αναρωτιέμαι ποιος είναι τελικά αυτός που παίζει με την αγωνία και τα όνειρα των παιδιών (όχι για πρώτη φορά στη Φυσική ) και την αξιοπρέπεια των καθηγητών ;
Μετά το σάλο που δημιουργήθηκε σχετικά με τα θέματα της Φυσικής και την απόφαση της αναμοριοδότησης του Γ θέματος αναρωτιέμαι ποιος είναι τελικά αυτός που παίζει με την αγωνία και τα όνειρα των παιδιών (όχι για πρώτη φορά στη Φυσική ) και την αξιοπρέπεια των καθηγητών ;
Τι θα γίνει με αυτούς που απάντησαν το Γ4 και έχουν λάθος σε κάποιο άλλο ερώτημα του Γ θέματος ;Είναι μειοψηφία και δεν μας νοιάζει ; !!!
Μήπως ακούγεται λίγο το <<Δώρο>> των 7 μορίων στα 100 αλλά δεν λέμε ότι είναι 1,4 βαθμοί στα 20 ;
Μπορεί να τους δώσει πίσω τον κόπο και τον χρόνο που σπατάλησαν για να δουλέψουν ένα <<λάθος>> ερώτημα ;
Ποια θα είναι η ψυχολογία των παιδιών για την συνέχεια των εξετάσεων αλλά και των άλλων κατ/νσεων που περιμένουν την σειρά τους;
Πως θα αντιμετωπισθούν τα μέλη της επιτροπής όχι μόνο για το λάθος ακόμη και για το γεγονός ότι δεν ακολούθησαν την πάγια οδηγία για διαβαθμισμένα θέματα ;
Μήπως όλοι αυτοί θα είναι και αυριανοί <<αξιολογητές >>συναδέλφων και κυρίως αυτών που για 600 προς το παρόν ευρώ καταθέτουν την ψυχή τους σε μια σχολική τάξη και στο πιο απομακρυσμένο σχολείο της Ελλάδας!
ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΙΚΑΣΙΑ
Είμαι μητέρα υποψήφιου που απάντησε στο Γ4 και δεν απάντησε σε κάποιο από τα άλλα ερωτήματα του ίδιου θέματος . Έχω στείλει mail στο υπουργείο ζητώντας να ενημερωθώ σχετικά με το πώς θα λάβει υπόψη της η επιτροπή εξετάσεων τον χρόνο που έχασε ο υποψήφιος για να απαντήσει το συγκεκριμένο ερώτημα. Νομίζω ότι αν δεν ρυθμιστεί με έναν δίκαιο τρόπο το θέμα , και ασφαλώς δεν εννοώ επανάληψη της εξέτασης, θα πρέπει να κινηθεί δικαστική διαδικασία.
Είμαι μητέρα υποψήφιου που απάντησε στο Γ4 και δεν απάντησε σε κάποιο από τα άλλα ερωτήματα του ίδιου θέματος . Έχω στείλει mail στο υπουργείο ζητώντας να ενημερωθώ σχετικά με το πώς θα λάβει υπόψη της η επιτροπή εξετάσεων τον χρόνο που έχασε ο υποψήφιος για να απαντήσει το συγκεκριμένο ερώτημα. Νομίζω ότι αν δεν ρυθμιστεί με έναν δίκαιο τρόπο το θέμα , και ασφαλώς δεν εννοώ επανάληψη της εξέτασης, θα πρέπει να κινηθεί δικαστική διαδικασία.
ΑΥΤΗ Η ΟΔΗΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
Η εκ των υστέρων ακύρωση θέματος συνιστά
παράνομη εξαπάτηση των υποψηφίων αφού όταν έγραφαν είχαν άλλα δεδομένα
μπροστά τους. Ιδιαίτερα εφόσον ο χρόνος ήταν περιορισμένος και η επιλογή
των θεμάτων που κάποιος θα έδινε προσοχή είναι καθοριστική. Αυτή η
ρύθμιση είναι απαράδεκτη και καταργεί την ισοτιμία των διαγωνιζομένων.
Αν έγινε λάθος δύο είναι οι μοναδικές οριζόντιες λύσεις ίσες για όλους: ή
θα πρέπει να ζητήσουν συγνώμη και να αφήσουν τα θέματα όπως τα έδωσαν
εξ αρχής σε όλα τα παιδιά ή να επαναλάβουν την εξέταση. Όσοι αδικούνται
πρέπει να κινηθούμε δικαστικά.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ
Όποιοι έλυσαν το Γ4 έτσι όπως δόθηκε - με ελλιπείς παραμέτρους- δεν μπορεί παρά να μην είναι γνώστης. Προφανώς τα παιδια που το έλυσαν δεν γνωρίζουν φυσική. Σίγουρα πάντως κινήθηκαν στην προφανέστερη λαθος σκέψη.
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ. ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ κ, ΥΠΟΥΡΓΟ, ΤΗΝ ΚΕΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΤΟΝ ΟΕΦΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΗ .
Προστατέψτε τα παιδιά μας από τα αλεπάλληλα λάθη της επιτροπής εξετάσεων.
Η συγνώμη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών δεν αρκεί, να ζητήσουν δημόσια συγνώμη από τα παιδιά της θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης όλοι όσοι εμπνεύστηκαν τα θέματα, συμπεριλαμβανομένων και των εκπροσώπων της Β΄θμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι όφειλαν να προβλέψουν τις συνέπειες.
Η επιλογή τους απλά ισοδυναμεί με τρομοκρατική ενέργεια, προκεινένου να καταλύσουν και τα τελευταία οχυρά ψυχραιμίας τα οποία μας απέμειναν για χάρη των παιδιών μας.
Η ακύρωση του Γ4 θέματος αποτελεί κατάφορη αδικία εις βάρος όσων το έλυσαν ενώ έχουν διάσπαρτα λάθη στο Γ1,2 και 3, δεδομένου οτι ο χρόνος ο οποίος αφιέρωσαν για το Γ4 ήταν εις βάρος των υπόλοιπων θεμάτων.
Επιπροσθέτως, τα λάθη στα Γ1, 2, καιι 3 του επιβαρύνουν τη βαθμολογία τους περισσότερο, δεδομένου οτι τα συνολικά μόρια αυξάνουνται.
Το χειρότερο είναι οτι πριμοδοτούνται κάποιοι υποψήφιοι έναντι άλλων σε ένα σύστημα κλειστών θέσεων.
Αν και η ακύρωση λόγω μη επιστημονικής ορθότητας είναι γνωστή, ωστόσο το θέμα έχει λύση, την οποία εφήρμοσαν οι εξεταστές των Φυσικώς Αδυνάτων και ομοίως, παρείχαν τη λύση του εκατοντάδες φροντισήρια. Εάν όλοι αυτοί υπέπεσαν στο επιστημονικό λάθος, μήπως δεν είναι ικανοι να αξιολογήσουν τους μαθητές?
Προτείνω, ναι μεν να ακυρωθεί για όσους δεν το έλυσαν, ωστόσο, να πριμοδοτηθούν όσοι έλυσαν το Γ4 με τα αντίστοιχα μόρια σε άλλα θέματα.
Αναρωτιέμαι ποιος θα λογοδοτήσει για την ψυχική οδύνη των παιδιών μας, η οποία δρα εις βάρος του επόμενου, εξ ‘ ίσου δύσκολου μαθήματος των Μαθηματικών Κατεύθυνσης.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΕΙΩΝ ΜΑΣ?
Θέλω να εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου αλλά
και των συμμαθητών μου όσον αφορά το θέμα Γ4 των πανελληνίων της
φυσικής. Θέλουμε να εκφράσουμε την αγανάκτησή μας και να ζητήσουμε τη
συνδρομή σας ώστε να αναδειχθεί το θέμα. Πιστεύουμε ότι είναι κατάφορη
αδικία για τους μαθητές που έλυσαν ή προσπάθησαν να λυσουν αυτο το
ερώτημα. Πολλοί αφιέρωσαν πολλή ώρα για αυτό το ερώτημα και εχασαν
χρόνο. Ουσιαστικά με τη βαθμολόγηση αυτη εξισώνονται οι καλύτεροι
μαθητές από αυτούς που δεν είχαν τις ικανότητες για να λύσουν αυτό το
ερώτημα. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις ειναι παιδιών που έλυσαν αυτό το
ερώτημα και από το πουθενά θα χάσουν βαθμούς επειδή ίσως δεν κατάφεραν
να λύσουν κάποιο άλλο από αυτό το θέμα. Εκεί που θέλω να καταλήξω ειναι
ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία στην βαθμολογία. Η επιλογή λοιπόν να δοθούν
τα μόρια στα άλλα ερωτήματα είναι η χειρότερη δυνατή. Προτείνω, να
ακυρωθεί για όσους δεν το έλυσαν, ωστόσο, να πριμοδοτηθούν όσοι έλυσαν
το Γ4 με τα αντίστοιχα μόρια σε άλλα θέματα.
Κάνω έκκληση στην ΚΕΕ, την ΟΛΜΕ τον ΟΕΦΕ τον Σύλλογο Ιδιωτικών Σχολείων και την κ. Υπουργό να λάβουν θέση.
Αναρωτιέμαι ποιος θα τιμωρηθεί για την ψυχική οδύνη των παιδιών μας, η οποία δρα εις βάρος του επόμενου, εξ ʽ ίσου δύσκολου μαθήματος των Μαθηματικών Κατεύθυνσης.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
Ο γιός μου, όπως και κάποιοι άλλοι έλυσε το Γ4. Με την οδηγία του της ΚΕΕ οι μονάδες του θέματος μεταφέρονται στα υπόλοιπα ερωτήματα. Έχοντας χάσει το εύκολο Γ1 από αβλεψία όχι μόνο δεν επιβραβεύεται για το δύσκολο Γ1 αλλά επιδείνώνεται η θέση του σε σχέση με άλλους μαθητές. Είναι απίστευτο να μην πάρουν τις μονάδες οι μαθητές που έλυσαν το θέμα.
Ο γιός μου, όπως και κάποιοι άλλοι έλυσε το Γ4. Με την οδηγία του της ΚΕΕ οι μονάδες του θέματος μεταφέρονται στα υπόλοιπα ερωτήματα. Έχοντας χάσει το εύκολο Γ1 από αβλεψία όχι μόνο δεν επιβραβεύεται για το δύσκολο Γ1 αλλά επιδείνώνεται η θέση του σε σχέση με άλλους μαθητές. Είναι απίστευτο να μην πάρουν τις μονάδες οι μαθητές που έλυσαν το θέμα.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
Όσο αφορά το Γ4…… Με την απόφαση να ακυρωθεί το ερώτημα, τινάζονται οι εξετάσεις στον αέρα. Είμαστε σοβαροί;; Ούτε επιστημονικό λάθος υπάρχει αφού το μέγιστο της κινητικής ενέργειας για κάθε κύκλο είναι πάντα στην ίδια θέση (ίδια γωνία με τη κατακόρυφο). Το μόνο που αλλάζει κάθε φορά είναι η τιμή του μεγίστου της κινητικής ενέργειας, κάτι που δεν ζητείται. Άρα το μέγιστο και έπειτα από 1, 2, 3, ……, ν περιστροφές θα είναι στην ίδια θέση…
Όσο αφορά το Γ4…… Με την απόφαση να ακυρωθεί το ερώτημα, τινάζονται οι εξετάσεις στον αέρα. Είμαστε σοβαροί;; Ούτε επιστημονικό λάθος υπάρχει αφού το μέγιστο της κινητικής ενέργειας για κάθε κύκλο είναι πάντα στην ίδια θέση (ίδια γωνία με τη κατακόρυφο). Το μόνο που αλλάζει κάθε φορά είναι η τιμή του μεγίστου της κινητικής ενέργειας, κάτι που δεν ζητείται. Άρα το μέγιστο και έπειτα από 1, 2, 3, ……, ν περιστροφές θα είναι στην ίδια θέση…
Εντάξει ήταν δύσκολα θέματα άλλα ήταν ίδια για όλους και διαγωνίστηκαν στον ίδιο χρόνο.. Τώρα όμως με την αψυχολόγητη αυτή απόφαση δεν είναι το ίδιο για όλους. Υπάρχει θέμα δικαιοσύνης για να επιληφθεί η Δικαιοσύνη..
Είναι πολύ απλό κύριοι της ΚΕΕ, πάρτε πίσω την απόφαση, παραδεχτείτε ότι κάνατε λάθος και ότι παρασυρθήκατε από την ΕΕΦ και θα τελειώσει εκεί. Δεν μπορείτε να παίζετε άλλο με τα παιδιά. Την Δευτέρα συνεχίζουν και πρέπει να κλείσει το θέμα άμεσα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΕΕ
Απαράδεκτη η "λύση" της ΚΕΕ. Παίζουν χωρίς σκέψη με το άγχος αλλά και με τον κόπο των παιδιών. Τα λάθη τους τα πληρώνουν τα παιδιά. Με τη ρύθμιση τους είναι προφανές ότι ευνοούνται οι μαθητές που δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στο συγκεκριμένο θέμα , αλλά συγχρόνως αδικούνται οι άριστοι που έδωσαν λύση, χάνοντας όπως έχουν τώρα τα πράγματα πολύτιμο χρόνο. Ας ξανασκεφθούν οι της ΚΕΕ, μπορούν να βρουν άλλη λύση.
Και κάτι άλλο...αν τα παιδιά δεν έκαναν φροντιστήρια και έδιναν εξετάσεις μόνο με τις γνώσεις που παίρνουν στο σχολείο πόσα θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στα θέματα αυτά? Γνωρίζουν τα μέλη της ΚΕΕ το επίπεδο του μαθήματος στο Δημόσιο σχολείο των 27 μαθητών στα μαθήματα κατεύθυνσης?
Πηγή : esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου