
Κάνει λόγο για φαινόμενο που "έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας, με
αποτέλεσμα η ηγεσία του υπουργείου να λαμβάνει αποφάσεις βασιζόμενη σε
ανακριβή στοιχεία". Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, τα στοιχεία που
δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αφορούν σε ζητήματα όπως ο
αριθμός των μαθητών και των τμημάτων και ο βαθμός κάλυψης του ωραρίου
των εκπαιδευτικών.
"Η έλλειψη αξιοπιστίας στα στατιστικά στοιχεία συμβάλλει
σημαντικά στη διασπάθιση των διαθέσιμων για την παιδεία πόρων
(οικονομικών και ανθρώπινων)", σημειώνει το υπουργείο.
Πηγή : Ελευθεροτυπία & edugate.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου