O Πανελλήνιος Σύλλογος καθηγητών Ιταλικής Γλώσσας απέστειλε επιστολή προς την πολιτική και πολιτειακή ηγεσία της χώρας επιστολή , με αφορμή τις αποφάσεις του υπ. Παιδείας για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών.
Ο Σύλλογος στην επιστολή του, σχολιάζει τις αποφάσεις σημείο προς σημείο ως εξής:
ΣΗΜΕΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΗΣ
Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού Προϋπολογισμού. | Πρώτο κριτήριο και σημαντικότερο να μην υπάρξει δαπάνη εις βάρος του προϋπολογισμού και άρα το σύνθημα που το ΥπΔΒΜΘ έκανε σημαία ‘‘ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ’’ έγινε ‘‘ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ’’. Τι σημαίνει αυτό και γιατί δεν υπάρχει δαπάνη θα δείτε παρακάτω. Πρακτικά δηλώνει ότι δεν θα κάνει προσλήψεις Αναπληρωτών Κανονικού Ωραρίου και Αναπληρωτών Μειωμένου Ωραρίου την νέα σχολική χρονιά. |
Σε κάθε Γυμνάσιο θα διδάσκεται μία δεύτερη ξένη γλώσσα, η οποία επιλέγεται μεταξύ της Γαλλικής ή της Γερμανικής ή της Ιταλικής ή της Ισπανικής. | Ψέμα Πρώτο … και προσπάθεια να καλυφτεί πίσω από μία δήθεν ισονομία στην απόφασή της η Υφυπουργός… Είναι όμως έτσι ; Οι μαθητές Γυμνασίου επιλέγουν μία εκ των τεσσάρων γλωσσών για τις τρεις τάξεις Γυμνασίου. Δεν είναι όμως έτσι… Για τους καθηγητές Ιταλικής γλώσσας υπάρχουν μόνο 32 μόνιμοι εκπαιδευτικοί ενώ οι ανάγκες με βάση τα στοιχεία μας είναι για πάνω από τριακόσιους. Το 2010-2011 προσλήφθηκαν 205 Αναπληρωτές Κανονικού Ωραρίου και Μειωμένου ωραρίου μαζί με τους 32 μόνιμους και πολλοί ωρομίσθιοι για να καλύψουν μαθητικό δυναμικό 35.000 μαθητών. Όμως άλλοι, 7.000 μαθητές που επέλεξαν ιταλικά δεν είδαν ποτέ καθηγητή στο σχολείο τους για την γλώσσα που επέλεξαν. Οι 52 τελευταίες προσλήψεις έγιναν κατά τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, και ενώ οι μαθητές ήταν στα προαύλια όλη σχεδόν τη σχολική χρονιά. |
Για την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας θα ληφθεί υπόψη η ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού στο σχολείο. | Ψέμα Δεύτερο …. Με την αναφορά ότι θα ληφθεί υπόψη η ύπαρξη οργανικής θέσης εκπαιδευτικού στο σχολείο προκύπτει η ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΠΕ34 Ιταλικών και ΠΕ40 Ισπανικών. Ο κλάδος ΠΕ34 έχει μόνο 32 μόνιμους καθηγητές, οι υπόλοιποι προσλήφθηκαν ως Αναπληρωτές ή Ωρομίσθιοι και υπάρχουν ελάχιστες οργανικές θέσεις (μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού) οπότε ουσιαστικά μας καταργεί στην πράξη. Ο κλάδος ΠΕ40 δεν έχει μόνιμους δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ οι περσινές τάξεις Α Γυμνασίου δεν καλύφθηκαν και προσλήφθηκαν μόνο 3-4 καθηγητές Αναπληρωτές. Η δυναμική της Ιταλικής γλώσσας είναι δεδομένη, αφού προήλθε από πιλοτικό πρόγραμμα 3 ετών το οποίο χρηματοδότησε η Ε.Ε. Μέσα σε 3 χρόνια στην δημόσια εκπαίδευση (όταν τελείωσε το Πιλοτικό) έφτασε να καλύπτει σε ζήτηση το 18% των μαθητών της Α Γυμνασίου και το 2011-2012 θα κατείχε μεγαλύτερο περισσότερο ποσοστό αν το Υπουργείο δεν υπονόμευε δολίως την προσωπική επιλογή των μαθητών αφού η πολιτική του ηγεσία αποφάσισε να μην καλύψει την Α Γυμνασίου με καθηγητές από τον μήνα Φεβρουάριο 2011 και μετά. Η ανακοινοποίηση Κενών και Πλεονασμάτων σε καθηγητές από τα ΠΥΣΔΕ εμφανίζουν μέχρι στιγμής πάνω από 82 ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ καθηγητών ιταλικής. |
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει οργανική θέση ή οργανική θέση έχουν δύο (2) ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων (ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ34, ΠΕ40) θα επιλεγεί η ξένη γλώσσα που επιθυμεί να διδαχθεί η πλειοψηφία των μαθητών του Γυμνασίου. Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω, ο Διευθυντής του Γυμνασίου γνωστοποιεί στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τη δεύτερη ξένη γλώσσα που θα διδάσκεται στο σχολείο. | Το ψέμα όμως συνεχίζεται…. Ενώ το Υπουργείο γνωρίζει επακριβώς τον αριθμό των μόνιμων εκπαιδευτικών ΠΕ34 που έχουν όμως ελάχιστες οργανικές θέσεις συνεχίζει (προκειμένου να πείσει ότι συμπεριφέρεται ισόνομα ) να αναφέρεται σε ΠΕ34 και ΠΕ40 νομίζοντας ότι η κουτοπονηριά του συντάκτη της Υ.Α. δεν θα γίνει αντιληπτή. Άρα σύμφωνα με την Υ.Α., οι μαθητές θα επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων γλωσσών αλλά πρακτικά το Υπουργείο κοροϊδεύει γονείς και μαθητές αφού θα ληφθεί υπ’ όψη η οργανική θέση που τέτοιες έχουν βασικά μόνο οι ΠΕ05 και ΠΕ07. Η επιδίωξη του Υπουργείου Παιδείας λοιπόν είναι να καταργήσει τους ΠΕ34 και ΠΕ40, προκειμένου οι μαθητές τους, να περάσουν στους κλάδους που έχουν οργανικές θέσεις και να καλύψει τη ζήτηση με υπεράριθμους καθηγητές που δεν έχει τι να τους κάνει. Οπότε το ζήτημα είναι οικονομικό και όταν τα ζητήματα είναι οικονομικά τότε ο μαθητής είναι πάντα προτελευταίος γιατί τελευταίος είναι ο Καθηγητής. Εδώ μπαίνει και ένα άλλο ζήτημα. Αν οι μαθητές ως πλειοψηφία πλέον (αφού καταργεί στην πράξη ΠΕ34 και ΠΕ40) επιλέξουν πχ Γερμανικά αλλά δεν υπάρχει οργανική θέση Γερμανικών τότε παρά τη θέληση των μαθητών και της πλειοψηφίας θα επικρατήσει η οργανική των Γαλλικών (και το αντίθετο) ; Να θυμίσουμε ότι τα Γαλλικά ήταν από πολύ παλιά στην εκπαίδευση και έχουν περισσότερες οργανικές θέσεις. Επίσης προκύπτει το εξής αντιπαιδαγωγικό. Η πλειοψηφία (έστω και ισχνή) θα καθορίσει τη γλώσσα που θα διδαχτεί ο κάθε μαθητής του σχολείου… χωρίς ο συντάκτης και υπογράφων την απαράδεκτη Υπουργική Απόφαση να λαμβάνει υπ’ όψη α/ αν ο γονέας είναι γνώστης της γλώσσας που θα επιλέξει ο μαθητής και μπορεί να τον βοηθήσει οπότε ο μαθητής δεν θα χρειαστεί φροντιστήριο. β/ αν ο μαθητής είναι δυσλεκτικός (πολλές μελέτες και επιστημονικές εργασίες έχουν αποδείξει ότι η ιταλική γλώσσα είναι η καλύτερη για τους δυσλεκτικούς μαθητές). γ/ αν ο μαθητής έχει κάποιου είδους σχέση (συγγενείς ή φίλους) με τη χώρα της οποίας τη γλώσσα επέλεξε και είναι ήδη σε ένα καλό επίπεδο (για παράδειγμα σοβαρό κριτήριο γονέων Αλβανικής αλλά και Ελληνικής καταγωγής είναι ότι έχουν συγγενείς στην Ιταλία). δ/ καταργεί βάναυσα την επιλογή που είχαν (τώρα πια δεν έχουν) μαθητές και γονείς να διδαχτούν την γλώσσα επιλογής τους και τους σπρώχνει άμεσα στο φροντιστήριο. Για τους μαθητές που επέλεξαν ιταλικά το φροντιστήριο και η πληρωμή επί πλέον χρημάτων από τους γονείς θα είναι μονόδρομος. |
| Ανατροπή του χάρτη της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης. Τα Ιταλικά που είχαν κατακτήσει το 18% των μαθητών Α Γυμνασίου, τώρα με βάση τον όρο «ότι θα ληφθεί υπ’ όψη η ύπαρξη οργανικής θέσης καταργούνται. Μαθητές και γονείς θα υποχρεωθούν να επιλέξουν άλλη γλώσσα, παρ’ όλο που: Η Ιταλία είναι ο δεύτερος εμπορικός εταίρος της Ελλάδας. Οι μαθητές στα Επτάνησα αλλά και στα περισσότερα νησιά, επιθυμούν να μάθουν την ιταλική γλώσσα γιατί κατακλύζονται από Ιταλούς τουρίστες. Γιατί να μην έχουν αυτό το εφόδιο από το σχολείο ; Τα ιταλικά προέρχονται από τον αρχαίο Ρωμαϊκό πολιτισμό, τα Λατινικά που οι μαθητές διδάσκονται , ήταν η βάση για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά. Τα τελευταία είναι η ευκολότερη γλώσσα και οι μαθητές τη συμπαθούν ιδιαίτερα. |
Οι Διευθυντές Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγούνται στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης που ανήκουν, σχετικά με τη δεύτερη ξένη γλώσσα που θα διδάσκεται στα σχολεία της αρμοδιότητάς τους. Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις των Διευθυντών των Διευθύνσεων Δ/θμιας Εκπ/σης και μεριμνώντας για την αναλογική κατανομή των γλωσσών,αποφασίζουν μέχρι τις 24 Ιουνίου 2011 για τη δεύτερη ξένη γλώσσα η οποία θα διδάσκεται στα Γυμνάσια κατά το σχολικό έτος 2011-12 και για τα επόμενα σχολικά έτη. Για τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνασίου οι οποίοι στην Α΄ και Β΄ τάξη διδάχτηκαν διαφορετική γλώσσα από τη γλώσσα επιλογής του σχολείου υπάρχουν οι εξής δυνατότητες: | Κοροϊδίας συνέχεια …. Αφού ξέκαναν τους κλάδους, ΠΕ34 και ΠΕ40 με τον όρο περί οργανικής θέσης, οι δντες εισηγούνται και ο Περιφερειακός Δντης εκπαίδευσης αποφασίζει με κριτήριο την αναλογική κατανομή των γλωσσών. Ο Περιφερειακός Δντης λοιπόν αποφασίζει να μοιραστούν οι μαθητές σε πχ 50% Γαλλόφωνα και 50% Γερμανόφωνα σχολεία, είναι όμως έτσι ; Εδώ θα κάνουμε ως ΠΕ34 μία πρόταση. Έχουμε σύμφωνα με τα οργανικά κενά όπως δηλώθηκαν από 45 ΠΥΣΔΕ (όχι όλα) , 82 Οργανικά κενά και 212 ώρες σε Γ Αθήνας και Πειραιά, αυτό κάνει 93 καθηγητές Ιταλικής γλώσσας. Αυτό σημαίνει άμεση αποδοχή της ιταλικής γλώσσας. Ας κάνει άμεσα, σήμερα το ΥπΔΒΜΘ 93 προσλήψεις ΠΕ34 για να αποδειχτεί ότι οι προθέσεις του είναι καλές και μαζί με τους 32 μόνιμους ας ανοίξει 125 οργανικές θέσεις διότι αυτοί οι καθηγητές είναι οι ελάχιστοι που ζητούν τα σχολεία και αντιστοιχούν σε πάγιες ανάγκες. Να σημειωθεί εδώ ότι δεν υπολογίζονται φυσικά τα λειτουργικά κενά που ανεβάζουν τις ανάγκες σε 300 καθηγητές. Αν το υπουργείο είναι τόσο καλό και πρόθυμο ας προσλάβει 300 καθηγητές όσες και οι ανάγκες για διδασκαλία των ιταλικών, και ας ανοίξει 332 οργανικές θέσεις (300 + 32 μόνιμοι). Οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ (συνολικά 335) φτάνουν για να καλύψουν την ζήτηση. Μετά οι Περιφερειακοί ας κάνουν αναλογικά την κατανομή των καθηγητών με βάση την ζήτηση σε κάθε σχολείο. Η Υπουργική Απόφαση είναι άδικη και γραμμένη με παραπλανητικό και δόλιο τρόπο και κοροϊδεύει μπροστά στα μούτρα τους αυτούς που απολύει !!! Καταδικάζει 300 καθηγητές (αναπληρωτές + ωρομίσθιοι) ιταλικής στην ανεργία και τους μαθητές να μάθουν γλώσσες που δεν επιθυμούν να διδαχτούν. Δεν υπολογίζουν α/ Ότι με την μη ανανέωση των συμβάσεων στα Κ.Ε.Ε. και την παραχώρηση των υποχρεώσεων στους υπερχρεωμένους δήμους θα πλήξουν δεύτερη φορά τους καθηγητές Ιταλικών οι οποίοι είναι η πρώτη δύναμη στα Κ.Ε.Ε και εδώ θα θέσουμε ένα ρητορικό ερώτημα. Αν τα ιταλικά δεν είχαν ζήτηση τότε γιατί είναι πρώτη με διαφορά γλώσσα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ; Άρα ως μαθητές οι τωρινοί ενήλικες ήθελαν να μάθουν ιταλικά στα σχολεία και δεν τους δόθηκε η ευκαιρία. β/ Ότι υποβαθμίζοντας έτσι την ιταλική γλώσσα θα πληγούν εκ νέου οι καθηγητές της διότι θα πέσει η ζήτηση της γλώσσας και στα φροντιστήρια, αλλά φυσικά θα ανέβει η ζήτηση άλλων γλωσσών. Δηλαδή οι καθηγητές ιταλικής (πάνω από 18.000 πτυχιούχοι) από τότε που ιδρύθηκε η σχολή, θα πληγούν ανεπανόρθωτα και πάλι εν μέσω κρίσης. γ/ Ότι οι καθηγητές ιταλικών έχουν ίσα δικαιώματα με τους άλλους πολίτες εκπαιδευτικούς αυτής της χώρας αλλά τους τσαλακώνουν σκόπιμα, απαξιώνοντας τα πτυχία τους για δεύτερη φορά. Δεν υπήρχε ισονομία όταν δεν ενέταξαν τα ιταλικά στα Δημοτικά και τώρα μας πετάνε και από τα Γυμνάσια. δ/ Ότι οι νέοι φοιτητές (6ετίας) που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα πανεπιστήμια ΕΚΠΑ και ΑΠΘ αλλά και απόφοιτοι μπήκαν έχοντας γνώση ότι η γλώσσα είχε ενταχθεί στην Δημόσια Εκπαίδευση, άρα τους παραπλάνησαν και τώρα τους λένε ότι μόλις αποφοιτήσουν οι πόρτες των σχολείων θα είναι κλειστές. ε/ Ότι σε 3 χρόνια οι πρώτοι μαθητές μας θα ήταν στην 3η Λυκείου και θα έδιναν (πολλοί από αυτούς) ειδικό μάθημα ιταλικά. Με την κατάργηση της γλώσσας υποβιβάζουν και τις σχολές. Να μην λένε λοιπόν ότι δεν υπάρχει ζήτηση στις σχολές ιταλικής γλώσσας διότι η Υ.Α. αυτό ακριβώς κάνει. Δεν μας έδωσαν καν την ευκαιρία οι μαθητές μας να πάνε στην Γ Λυκείου. στ/ Υποβιβάζουν όμως και το Κ.Π.Γ. Ιταλικών αφού οι καθηγητές ιταλικών μετά από αυτόν τον ανηλεή πόλεμο που εξαπέλυσε το ΥπΔΒΜΘ δεν θα είναι πρόθυμοι να εξετάζουν. |
ή να ισχύσει το Π.Δ. 188/1982 (απαλλαγή μαθητών από την ξένη γλώσσα) ή μετεγγραφή του μαθητή σε όμορο Γυμνάσιο που θα διδάσκεται η ίδια γλώσσα που διδασκόταν ο μαθητής. | Θα θέλαμε να το αφήσουμε ασχολίαστο, αλλά θα πούμε ότι αυτή και η επόμενη φράση είναι το αποκορύφωμα της απαξίωσης του «Πρώτα ο Μαθητής». Δίνουν την ευκαιρία (σε 35.000 μαθητές ιταλικών) αλλά και σε πολλούς άλλους Ισπανικών Γερμανικών και Γαλλικών να γυρίζουν στα προαύλια και να κάνουν διάλειμμα. Πόσο παιδαγωγικό είναι αυτό ; Δεν πιστεύαμε ποτέ, ότι από Υφυπουργό θα έβγαινε τέτοιο έγγραφο, η φράση αυτή δείχνει πόσο έξω από τα παιδαγωγικά πράγματα βρίσκεται η ηγεσία του ΥπΔΒΜΘ. Επίσης προτείνει το απαράδεκτο και αντιπαιδαγωγικό να αλλάξει ο μαθητής σχολική μονάδα. Να αποκοπεί δηλαδή από την σχολική του κοινότητα τους φίλους και γείτονες. Ο γονέας να πηγαίνει τον μαθητή χιλιόμετρα μακριά ξοδεύοντας σε βενζίνη, Ο γονέας να αργοπορεί στην εργασία του, θα αλλάξει δηλαδή τον οικογενειακό του προγραμματισμό και προϋπολογισμό. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ….. θα θέλαμε να κλείσουμε με τα παρακάτω Οι καθηγητές μας (επιτυχόντες ΑΣΕΠ και μη επιτυχόντες) υπέστησαν τη διαδικασία εξετάσεων του ΑΣΕΠ, την ταλαιπωρία της ωρομισθίας και της μετοίκησης μακριά από τα σπίτια τους για 3 συνεχόμενα έτη και με μια ακατανόητη και προκλητική Υπουργική Απόφαση το ΥπΔΒΜΘ τα διαγράφει όλα. |
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
«Οι συνενώσεις γίνονται με παιδαγωγικά κριτήρια για να σχηματιστούν μεγάλες σχολικές μονάδες οι οποίες θα έχουν όλες τις ειδικότητες καθηγητών και η μόρφωση των μαθητών θα είναι καλύτερη».
Γιατί λοιπόν δεν διορίζει με οργανικές θέσεις, καθηγητές ΠΕ34 σε όλες τις σχολικές μονάδες αλλά αντίθετα μας καταργεί δολίως; Γιατί τέτοια ανακολουθία λόγων και πράξεων; Γιατί, αφού τα σχολεία που συνενώθηκαν, θα είχαν όλες τις ειδικότητες καταργεί άμεσα τον θεσμό της Β Ξένης Γλώσσας, την Πολυγλωσσία και απομακρύνει τις τρείς από τις τέσσερις ειδικότητες σε κάθε σχολείο χωρίς να ενδιαφέρεται για την θέληση των μαθητών;
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΠΕ34
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΕ34.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΣΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΑΙ ΙΤΑΛΟ ΠΡΕΣΒΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ.
ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΔΟΠΑΤΑΝΕ, ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ, ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ (ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ, ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ) ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΖΗΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΙΣΩ. ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΝ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΉ.
ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΟΝΙΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ.
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΝΤΟΚΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕ34 ΚΑΙ ΠΕ40 ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΟΠΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ, ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Υ.Α. ΔΟΛΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ.
ΤΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ34 ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΠΕΔΩΣΑΝ.
ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΡΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ.
Με τιμή
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Πηγή : esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου