
Η σημερινή πραγματικότητα
της σχολικής ζωής παρουσιάζεται στο θεωρητικό μέρος. Το πρακτικό μέρος
περιλαμβάνει τα γεγονότα και την ερευνητική διαδικασία, δηλαδή, τις
ερευνητικές ερωτήσεις που υποβλήθηκαν αρχικά και το προϊόν από τη
συλλογή και την ανάλυση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν μέσω των
ομαδικών και ατομικών συνεντεύξεων με τους εκπαιδευτικούς. Στο τέλος, η
θεωρία που προέκυψε από την αναλυτική διαδικασία της Θεμελιωμένης
Θεωρίας των Glaser και Strauss, παρουσιάζεται μαζί με τα συμπεράσματα
και τις προτάσεις του ερευνητή.
Το πλήρες κείμενο της εισήγησης είναι διαθέσιμο στο έγγραφο: ΕΔΩ
Πηγή : blogs.sch.gr/kkiourtsis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου