Οι νέοι οδηγούν σχεδόν
κατά ένα τέταρτο λιγότερα χιλιόμετρα σε σύγκριση με μια δεκαετία πριν,
σύμφωνα με έρευνα του αμερικανικού κέντρου έρευνας για το δημόσιο
συμφέρον (U.S. Public Interest Research).
H έρευνα λέει πως στο διάστημα 2001-2009, η ετήσια απόσταση που διένυσαν οι νέοι οδηγώντας έπεσε από 16.600 χιλιόμετρα σε 12.700 χιλιόμετρα ανά κάτοικο.
Κατά την ίδια περίοδο, η οδήγηση μειώθηκε συνολικά 6%.
Οι νέοι άνθρωποι οδηγούν λιγότερο για διάφορους λόγους, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία ορίζει νέους όσους είναι μεταξύ 16-34 ετών. Οι υψηλότερες τιμές της βενζίνης, οι νέοι νόμοι χορήγησης αδειών, οι βελτιώσεις στην τεχνολογία εναλλακτικών μεταφορικών μέσων, καθώς και αλλαγές στις προτιμήσεις και τις αξίες της λεγόμενης Γενιάς Y, έχουν όλα αντίκτυπο στις οδηγικές συνήθειες που θα επικρατήσουν και τα επόμενα χρόνια.
Τα στοιχεία επίσης έδειξαν ότι:
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η ύφεση έχει παίξει σημαντικό ρόλο, καθώς η ανεργία και οι υψηλές τιμές της βενζίνης έχουν καταστήσει ασύμφορη την αγορά και συντήρηση ενός αυτοκινήτου.
Τα στοιχεία αυτά ισχύουν σε όλες τις οικονομικές τάξεις, εργαζόμενους και ανέργους.
H έρευνα λέει πως στο διάστημα 2001-2009, η ετήσια απόσταση που διένυσαν οι νέοι οδηγώντας έπεσε από 16.600 χιλιόμετρα σε 12.700 χιλιόμετρα ανά κάτοικο.
Κατά την ίδια περίοδο, η οδήγηση μειώθηκε συνολικά 6%.
Οι νέοι άνθρωποι οδηγούν λιγότερο για διάφορους λόγους, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία ορίζει νέους όσους είναι μεταξύ 16-34 ετών. Οι υψηλότερες τιμές της βενζίνης, οι νέοι νόμοι χορήγησης αδειών, οι βελτιώσεις στην τεχνολογία εναλλακτικών μεταφορικών μέσων, καθώς και αλλαγές στις προτιμήσεις και τις αξίες της λεγόμενης Γενιάς Y, έχουν όλα αντίκτυπο στις οδηγικές συνήθειες που θα επικρατήσουν και τα επόμενα χρόνια.
Τα στοιχεία επίσης έδειξαν ότι:
- ο αριθμός των χιλιομέτρων που ταξίδεψαν με μέσα μαζικής μεταφοράς αυξήθηκε 40%
- περπάτησαν 16% πιο συχνά
- πήραν το ποδήλατο τους 24% περισσότερες φορές.
- οι νέοι χώρις άδεια οδήγησης αυξήθηκαν από 21% σε 26%
Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι η ύφεση έχει παίξει σημαντικό ρόλο, καθώς η ανεργία και οι υψηλές τιμές της βενζίνης έχουν καταστήσει ασύμφορη την αγορά και συντήρηση ενός αυτοκινήτου.
Τα στοιχεία αυτά ισχύουν σε όλες τις οικονομικές τάξεις, εργαζόμενους και ανέργους.
Πηγή : skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου