Blogger Widgets

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Επιστολή γονέα για τη συνέχιση της διδασκαλίας των Ιταλικών

Τυγχάνει να είμαι γονέας μαθήτριας που στην Α Γυμνασίου (του 2ου Γυμνασίου Πόρτο Ράφτη Μαρκοπούλου) έκανε ιταλικά και θα ήθελα να διαμαρτυρηθώ έντονα για την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας στην ελεύθερη βούληση του παιδιού μου.


Την προηγούμενη χρονιά είχαμε την δυνατότητα να επιλέξουμε ελεύθερα μέσω δήλωσης μεταξύ 4 γλωσσών, το τμήμα σχηματίστηκε με 27!!! μαθητές (όχι με 12-15) οπότε δεν υπάρχει κανένας σεβασμός στην επιθυμία του παιδιού μου, στην επιθυμία 27 μαθητών του σχολείου μας,  αλλά και στην οικονομική δυσπραγία μας.

Το παιδί μου επέλεξε ιταλικά διότι η μητέρα του μπορεί να το βοηθήσει και δεν θα χρειαζόταν να σπαταλήσουμε χρήματα σε φροντιστήρια, αγάπησε την γλώσσα και πραγματικά πήγε πολύ καλά έβγαλε βαθμολογία 19.

Δεν θα δεχτώ να κάνει άλλη ξένη γλώσσα, με επιβολή της.

Είναι κακό για όλα τα παιδιά (όχι μόνο για το δικό μου), δεν θα έχουν κανένα ενδιαφέρον στην τάξη.

Παρακαλώ βοηθήστε με προκειμένου το δικό μου αλλά και άλλα 26 παιδιά να συνεχίσουν να διδάσκονται την ιταλική γλώσσα.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι υπάρχουν και πολλά παιδιά που έκαναν σε Α και Β τάξη Γερμανικά και θα υποχρεωθούν και αυτά σε αλλαγή της γλώσσας που επιθυμούσαν να μάθουν.

Σκοπεύω να ενημερώσω όλους τους γονείς για να πάρουν απαλλαγή.

Θεωρώ την παρέμβαση του Υπουργείου απαράδεκτη, και θα ήθελα να με ενημερώσετε τι μπορώ να κάνω ως γονέας για να συνεχίσει το παιδί μου τα ιταλικά.

Στο σχολείο (όπως με ενημέρωσε ο Δντης), υπάρχουν 2 οργανικές θέσεις Γαλλικών δεν υπάρχουν θέσεις ιταλικών και γερμανικών.
 
(Τα πλήρη στοιχεία υπάρχουν)
Γονέας Μαθήτριας
Α Γυμνασίου
2ο Γυμνάσιο Πόρτο Ράφτη Μαρκοπούλου Αττικής


 Πηγή : edugate.gr & portoraftinews


Δεν υπάρχουν σχόλια: